Tuesday, October 28, 2014

Sawang..sesawang ^_^

SubhanaAllah....
terlalu lama saya meninggalkan blog ini sepi tanpa sebarang coretan.Kadangkala teringat juga untuk menulis namun masa membataskan saya berbuat demikian. Mana tidaknya, isnin hingga jumaat saya agak sibuk di sekolah, manakala, hujung minggu pula saya sibuk dengan pengajian saya di Universiti. Dan tambahan, saya kini sedang bergiat aktif dalam dunia motivasi. InsyaALlah doakan saya ye moga Allah iringkan keredhaan dan kemanisan iman sepanjang jalan dakwah ini.

Alhamdullilah, Allah itu Maha Besar, Allah itu Maha Adil, walau saya baru berada dalam bidang perguruan namun tahun ini saya telah diberikan kepercayaan oleh pihak jabatan setelah saya dilantik sebagai Ketua Pengawas UPKK yang lalu. Syukur kerana diberikan kesempatan untuk saya menimba ilmu dan pengalaman dalam menggalas amanah yang berat ini.


Alhamdullilah...Allah hadirkan mereka di saat saya amat memerlukan tempat berpaut.Ukhuwah itu indah jika berpaksikan Allah.


                               Berkongsi sedikit sesi taaruf semasa kem motivasi berlangsung.

Sedang berlangsung...kem~

Alhamdullilah...sepanjang kem kami sentiasa menerapkan anak-anak supaya makan berjemaah dalam dulang bagi mengeratkan lagi ukhuwah LillahiTaala

Haaaa...Berbalik semula pada al kisah saya menjaga peperiksaan baru-baru ini, saya kongsikan sekeping gambar kenangan bersama calon-calon peperiksaan UPKK di sekolah saya bertugas pada hari terakhir peperiksaan berlangsung.


SubhanaAllah...baru menjejakkan kaki tak sampai seminggu di sekolah ni, tapi kemesraan anak-anak ini bagaikan telah lama mengenali saya. Sayang kalian Fillah.

Terbaru,rehlah (family day) bersama adik beradik team usrah consultant di Teluk Kemang...Memang Oshemm!! Superb!!Alhamdullilah Allah izin saya memandu sendiri kenderaan yang telah lama saya idamkan selama ini.Mudah2an kenderaan ini tetap setia bersama saya menemani setiap gerak dakwah yang saya susuri.Rezeki itu milik Allah,bila kita berusaha InsyaAllah DIA akan memurahkan rezeki buat kita.Alhamdullilah,sujud syukur hanya padaMU di atas limpahan rezeki ini.Aamiin.

adik beradik team usrah~

~ Banana boat time!!~

Saya juga telah diamanahkan untuk menjadi fasilitator bagi program di bawah Jabatan Agama Islam Wilayah bagi pelajar-pelajar tahun 6 yang akan menduduki peperiksaan UPSRA iaitu program PUNCAK..Program Menuju kecemerlangan.



Alhamdullilah, akhirnya Allah izin saya berkongsi sedikit sebanyak bingkisan perjalanan saya.Mudah2an Allah melapangkan lagi ruang bagi saya untuk terus menjengah blog ini.

Dakwah itu Sunnah
Dakwah itu Ibadah
^_^

No comments:

Post a Comment

Followers