Thursday, November 7, 2013

Khatam Al Quran Perdana JAWI

Alhamdullilah setinggi kesyukuran dipanjatkan kepada Illahi kerana buat kali keduanya saya berpeluang menyertai Majlis Khatam Al Quran Perdana Peringkat Jabatan Wilayah Persekutuan ( JAWI )... Walaupun untuk tahun ini saya hadir sebagai guru pengiring bagi sekolah yang berbeza dari tahun lepas ( kena tukar ler)

Majlis di adakan seperti biasa di Masjid Negara....

Layan gambar jela ye..Macam takde idea nak cerita apa..Letih..Tangan sakit akibat pegang bunga pahar lama sangat

~ Bergambar bersama bekas anak2 murid saya ~


~ Bersama guru sekolah lama saya mengajar tahun lepas..walaupun saya dah ke sekolah lain Alhamdullilah ukhuwah kami tetap utuh ~


~ Bergambar bersama guru yang sebilik dengan saya masa kursus di Pahang ~


~ Heee... layannnn ~


She's the one that i love ...

Tiba-tiba ada sorang murid tanya ustazah.."walaupun ke mana pun ustazah...tudung ustazah mesti ada bunga"..hehe...Trademark agaknya.. ^_^





No comments:

Post a Comment

Followers